Bakan Göktaş: 15 Yaş Altı Çocukların Sosyal Medya Kullanımını Düzenleyen Yönetmelik 6 Ay İçinde Uygulamada Olacak
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, 15 yaş altındaki çocukların sosyal medya kullanımıyla ilgili yeni bir yönetmeliğin altı ay içinde hayata geçirileceğini duyurdu. Bakan Göktaş, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleştirilen Kabine Toplantısı sonrasında gazetecilerin sorularını yanıtlayarak, "Kamu kurumları ve diğer paydaşlarla birlikte oluşturacağımız çalışma grubunda, 15 yaş altı çocukların sosyal medya kullanımına dair gerekli esasları hızlı bir şekilde belirleyeceğiz," dedi. Göktaş, dünya genelinde bu konuda benzer düzenlemelerin yapıldığını ve her ülkenin kendi uygulamalarını geliştirdiğini belirtti. Avustralya'nın bu konudaki raporunu inceledikten sonra, Türkiye'ye özgü bir model oluşturmak için gerekli değerlendirmeleri yaptıklarını ifade etti. Sosyal medyaya yönelik yeni düzenlemelerle birlikte 15 yaş…